ЦНАП М.ЗАПОРІЖЖЯ

Дневник

Главная » 2012 » Травень » 17 » 01_007_004+ Прийняття рішення міської ради про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності;
11:23
01_007_004+ Прийняття рішення міської ради про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності;

Назва адміністративної послуги: 

01_007_004+ Прийняття рішення міської ради про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності;

Підстава: Земельний кодекс України від 25.10.2001 (Ст. 128)

Місце надання послуг: Управління з питань земельних відносин міської ради (м. Запоріжжя вул. Зелінського, 3. Прийомні дні та години: понеділок, четвер з 10-00 до 13-00) Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов’язаних з наданням адміністративної послуги у Центрі надання адміністративних послуг за адресою м. Запоріжжя вул. Українська, 50 (прийомні дні та години: Понеділок з 10-00 до 13-00).

Необхідні документи:

1. Заява про продаж земельної ділянки на ім’я міського голови в якій зазначається місце розташування земельної ділянки, цільове призначення, розмір, площа ділянки, згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки, інформація щодо вартості згідно проведеної експертної грошової оцінки та згоди з придбання земельної ділянки за визначеною ціною;

2. Рішення міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та/або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки

 3. У випадку, якщо передбачається зміна цільового призначення земельної ділянки та/або якщо межі земельної ділянки не встановлювались в натурі (на місцевості) погоджений у передбаченому порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (що пройшов державну експертизу в передбачених законом випадках), що має розроблятись на підставі встановлених земельним законодавством норм та правил та відповідати відповідній нормативно-технічній документації з питання здійснення землеустрою; або у випадку, якщо раніше межі земельної ділянки встановлювались та цільове призначення земельної ділянки не змінюється, технічна документація погоджена у встановленому порядку, що має розроблятись на підставі встановлених земельним законодавством норм та правил та відповідати відповідній нормативно-технічній документації з питання здійснення землеустрою;

4. доказ оплати авансового внеску (копія банківської квитанції).

Оплата: Безоплатно.

Строк розгляду: Протягом 45 робочих днів з дня одержання повного переліку документів.

Порядок оскарження: згідно з чинним законодавством України

 

Стандарт надання адміністративної послуги

РІШЕННЯ ПРО ПРОДАЖ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ДЕРЖАВНОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

Зміст стандарту

Опис стандарту

- орган, який приймає рішення: Запорізька міська рада

- адміністративний орган, який надає послугу: Управління з питань земельних відносин Запорізької міської ради

- контактна інформація про адміністративний орган, що здійснює надання послуги:(- назва, юридична адреса, контактні телефони;- e – mail; )Управління з питань земельних відносин міської ради: м. Запоріжжя вул. Зелінського ,3 1 поверх т. 224 – 52 -  30 Прийомні дні та  години: понеділок, четвер з 10-00 до 13-00 ; e – mail uzpzv@mail.ua

- режим роботи адміністративного органу: Прийомні дні та  години: понеділок, четвер з 10-00 до 13-00

- вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

     Посадова особа, що надає адміністративну послугу, має відповідати:

-  вимогам Закону України «Про державну службу»;

- вимогам Закону України  «Про службу в органах місцевого  самоврядування»;

- кваліфікаційним характеристикам посади  - вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги;

    Інформація про послугу надається споживачу особисто відповідно до графіку прийому, зазначеного у цьому стандарті; поштою за його письмовим зверненням,  телефоном.    

     Інформація про стандарт надання послуги надається споживачу  особисто відповідно до графіку прийому, зазначеного у цьому стандарті; поштою за його письмовим  зверненням.

- перелік нормативно-правових документів, що регулюють надання адміністративної послуги;

- Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

- Закон України «Про звернення громадян».

- Земельний кодекс України, ст. ст. 12, 40, 41, гл. 14, ст. ст.  116, 122, 127-129.

- Цивільний кодекс України, ст. ст. 373, 374.

- Закон України «Про оцінку земель».

- Закон України «Про місцеве   самоврядування   в Україні», ст. ст. 26, 33.

- Постанова КМУ від 22.04.2009 року №381 «Про затвердження Порядку здійснення розрахунків з розстроченням платежу за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності».

- Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок» від 26.05.2004 №677

 - перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги;

1. Заява про продаж земельної ділянки на ім’я міського голови в якій зазначається місце розташування земельної ділянки, цільове призначення, розмір, площа ділянки, згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки, інформація щодо вартості згідно проведеної експертної грошової оцінки та згоди з придбання земельної ділянки за визначеною ціною;

2. Рішення міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та/або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки

 3. У випадку, якщо передбачається зміна цільового призначення земельної ділянки та/або якщо межі земельної ділянки не встановлювались в натурі (на місцевості) погоджений у передбаченому порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (що пройшов державну експертизу в передбачених законом випадках), що має розроблятись на підставі встановлених земельним законодавством норм та правил та відповідати відповідній нормативно-технічній документації з питання здійснення землеустрою; або у випадку, якщо раніше межі земельної ділянки встановлювались та цільове призначення земельної ділянки не змінюється, технічна документація погоджена у встановленому порядку, що має розроблятись на підставі встановлених земельним законодавством норм та правил та відповідати відповідній нормативно-технічній документації з питання здійснення землеустрою;

4. доказ оплати авансового внеску (копія банківської квитанції)

 - вимоги до документів, що надаються одержувачам адміністративної послуги;

Заява та документи згідно з переліком.

- інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги, розмір плати за її надання, якщо плата передбачена. та реквізитів для платежу (в разі платності);

Безоплатно

- вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги;

Протягом 45 робочих днів з дня одержання повного переліку документів визначених п.6 Регламенту (Протягом 20 робочих днів опрацьовуються отримані матеріали, готується проект рішення міської ради відповідно до вимог Регламенту Запорізької міської ради. Не менш як за 20 робочих днів проект рішення оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» Протягом 5 робочих днів рішення підписується міським головою та передається  адміністратору у дозвільний центр для видачі заявнику)

 - опис результату, який повинен отримати одержувач;

Рішення  міської ради про продаж земельної ділянки.

- черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги;

Не передбачається перевищення попиту на адміністративну послугу.

- особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо;

Під час надання адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії не передбачається

 - вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги;

     1 неподання  документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки;

2. виявлення недостовірних даних у поданих документах;

3. якщо щодо суб’єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності;

4. встановлена Земельним Кодексом України заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність;

5. відмова від укладення договору про оплату  авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.

6. Невідповідність проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або технічної документації із землеустрою вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів;

7. Подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком

8. Негативний висновок за результатами проведеної державної землевпорядної експертизи

 - порядок оскарження дій (бездіяльності) і прийнятих рішень, що здійснені при наданні адміністративної послуги;

       Скарга на дії (бездіяльність) посадових осіб подається міському голові.

       Оскарження дій (бездіяльності) і  рішень адміністративного органу та органу, який приймає рішення про  надання адміністративної послуги, здійснюється в судовому порядку.

       Скарга має бути мотивованою. До скарги обов’язково додаються документи, які надавались одержувачем при зверненні за послугою.

 - порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу. У тому ж порядку, що і надання послуги.

 

Просмотров: 877 | Добавил: СистемнийАдміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Статистика

ПОШУК ПО САЙТУ

Ласкаво просимо!

Анкета

Просторість приміщення
Всего ответов: 22

...